heroicons/solid/shipping-box Gratis verzending Vanaf 65 euro
heroicons/solid/truck-box Morgen in huis Als je voor 16.00 bestelt
700+ reviews
op Trustpilot

Klantenservice - Levering

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je op een werkdag vóór 16:00 bestelt, wordt je zending dezelfde dag nog gepakt zodat deze de volgende werkdag geleverd kan worden. Je producten worden ’s avonds naar een depot in de buurt gebracht, zodat ze de volgende werkdag bij je afgeleverd kunnen worden. De levering vindt plaats tussen 08:00 en 18:00. De verwachte levertijd kun je volgen via een track-&-trace-link die je per e-mail ontvangt. Meer hierover vind je hier.

De producten worden geleverd met een vrachtwagen met laadklep. Vervolgens worden ze bij je afgeleverd met een (elektrische) pompwagen tot de deur op de begane grond. Als er een goederenlift is, kan in overleg met de chauffeur de bestelling in de lift worden gezet.

Moet ik aanwezig zijn tijdens de levering?

Je hoeft niet aanwezig te zijn. Tijdens het bestelproces kun je aangeven waar je bestelling neergezet moet worden. Je kan ook een brief aan de deur hangen met instructies. Wil je liever dat je gebeld wordt vooraf? Dat is ook mogelijk, je kan deze wens aangeven bij stap 4 (Verzendmethode) van het bestelproces.

Kan ik een datum voor aflevering kiezen?

Tijdens het bestelproces kan je een gewenste afleverdatum selecteren. Wij leveren iedere werkdag landelijk. Bestel je op een werkdag vóór 16:00, dan is levering op de volgende werkdag mogelijk. Je kan tijdens het bestelproces ook aangeven dat je later in de week geleverd wilt worden.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

De avond vóór de levering stelt onze transportafdeling de planning vast. Op de leverdag kun je vanaf ongeveer 09:00-10:00 via een track-&-trace-link je zending volgen. Is de verwachte levertijd nog niet bekend? Bel ons gerust om de verwachte levertijd op te vragen.

Wil je je zending op een vooraf afgesproken moment ontvangen? Dan kun je dit tot de dag vóór levering vóór 15:00 bij ons aanvragen via e-mail, telefoon of chat.

  • Levering voor of na 12:00 - €15 bezorgkosten
  • Levering in een tijdvak van 2 uur - €35 bezorgkosten

Gratis verzending

Verzending is gratis bij een bestelling vanaf €65. Houd wel rekening met eventueel bijkomende betaal­kosten bij betaling per rembours, PayPal of creditcard. Kies je voor betaling met iDEAL, dan rekenen we geen extra kosten. Voor de Waddeneilanden geldt levering wel, maar met extra kosten. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Kan ik het reeds aangeschafte artikel retourneren?

Ben je ontevreden over het artikel dat je hebt gekocht? Dan kun je het binnen 14 dagen retour sturen. De kosten van retourzending of -afhaling zijn voor je eigen rekening. Je ontvangt je geld binnen 2 weken, mits het artikel zich in de oorspronkelijke onbeschadigde staat bevindt. Meer informatie vind je hier.

Levering in het weekend?

Helaas levert Watercooler Gigant niet in het weekend. Wanneer u op werkdagen voor 16:00 besteld kunnen wij dit de volgende werkdag landelijk leveren. Bestellingen in het weekend worden maandag verwerkt en dinsdag geleverd.

Levert WaterCoolerGigant ook in België?

Ja, wij leveren dagelijks landelijk in België. Er geldt echter een extra leverdag, waardoor levering niet binnen 24 uur plaatsvindt, maar binnen 48 uur. Tevens wordt er €20 ex. btw aan transportkosten in rekening gebracht. Je kan ook overwegen te bestellen via onze Belgische webshop watercoolergigant.be

Leveringstabel

Besteld voor 16.00 uur op: 1e bezorging op: Indien niet thuis, 2e bezorging op:
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Maandag Dinsdag
In het weekend Dinsdag Woensdag

Vertraging

Soms kan vertraging optreden bij de levering van je bestelling. Dit kan komen door bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of een ongeval op de weg. Wanneer wij via ons transportbedrijf op de hoogte zijn gebracht van mogelijke vertraging, wordt je door onze medewerker zo snel mogelijk geïnformeerd.

Hoogstwaarschijnlijk wordt de bestelling dan de eerstvolgende werkdag geleverd. Als dat niet mogelijk is, brengen we je op de hoogte van de verdere procedure.

Indien een product tijdelijk niet op voorraad is, wordt je order als pre-order verwerkt. Dit betekent dat de levering niet de volgende werkdag plaatsvindt. Je wordt hierover geïnformeerd door een van onze medewerkers. Zodra het product weer op voorraad is, wordt contact met je opgenomen om een leverafspraak te plannen.

De chauffeur heeft schade gemaakt aan mijn huis, tuin of auto!

De chauffeur neemt verantwoordelijkheid tot 1 meter binnen je erf. Als de pallet verder op je erf neergezet moet worden, nemen wij en het transportbedrijf geen aansprakelijkheid. Wil je dat de chauffeur de bestelling binnen plaatst? Dat is mogelijk in overleg. Echter vervalt de aansprakelijkheid van de chauffeur zodra de bestelling het pand binnen gaat.

Advies nodig?

Bel gerust.

Onze klantenservice staat klaar om je te helpen met al je vragen.

085 208 2902