Klantenservice - Levering


Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Als u op werkdagen voor 16:00 bestelt, wordt de zending dezelfde dag nog gepakt, zodat deze de volgende werkdag geleverd kan worden. In de avond worden de bestelde producten naar een depot bij u in de buurt gereden, zodat deze de volgende werkdag bij u geleverd kunnen worden. De producten worden tussen 8:00 en 18:00 bezorgd, de verwachte levertijd kunt u op de dag van levering volgen via een track and trace link die u per e-mail ontvangt. Meer daar over vindt u hier. De producten worden geleverd door middel van een vrachtwagen met een laadklep. Vervolgens worden de producten bij u geleverd met een (elektrische) pompwagen tot aan de deur op de begane grond. Indien er een goederenlift aanwezig is kan in overleg met de chauffeur de bestelling in de lift gezet worden.

↑ naar boven


Moet ik aanwezig zijn tijdens de levering?

U hoeft niet aanwezig te zijn. U kunt tijdens het bestelproces aangeven waar uw bestelling neergezet moet worden. U kunt ook een brief op de deur hangen met instructies. Wilt u liever even gebeld worden van te voren dan is dat ook mogelijk. Ook dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces (stap 4:Verzendmethode).

↑ naar boven


Kan ik een datum voor aflevering kiezen?

Tijdens het bestelproces kunt u een gewenste afleverdatum selecteren. Watercooler Gigant levert iedere werkdag landelijk. Op werkdagen voor 16:00 besteld is de volgende werkdag in huis. U kunt tijdens het bestelproces ook aangeven om later in de week geleverd te krijgen.

↑ naar boven


Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

De avond voor de levering wordt door de transportafdeling de planning gemaakt. Op de leverdag kunt u vnaaf 9:00 a 10:00 uur via een track and trace link uw zending volgen. Is de verwachte levertijd nog niet bekend? Dan kunt u ons altijd even bellen om de verwachte levertijd op te vragen.

Uw zending op een vooraf afgesproken moment ontvangen? Dit kunt u aanvragen via de mail, telefoon of chat. Dit kunt u tot de dag voor de levering tot 15:00 uur bij ons aanvragen. Kosten:

  • Levering voor of na 12:00 - €15 bezorgkosten
  • Levering in een tijdvak van 2 uur - €35 bezorgkosten

↑ naar boven


Gratis verzending

Verzending is bij de Watercooler Gigant gratis bij een bestelling boven de €65,-. Houd wel rekening met betaalkosten bij een bestelling onder rembours, Pay Pal of Credit card. Kies je voor een betaling met iDEAL of op rekening dan rekenen we geen extra kosten. Op de Waddeneilanden leveren wij ook, echter rekenen wij hier wel extra kosten voor, neem voor meer informatie contact met ons op.

↑ naar boven


Kan ik het reeds aangeschafte artikel retourneren?!

Wanneer u ontevreden bent over het artikel dat u heeft gekocht, dan kunt u binnen 14 dagen uw artikel retour sturen. De kosten van het retour sturen of het afhalen van Watercooler Gigant is voor uw rekening. U krijgt uw geld binnen 2 weken retour mits het artikel in de oorspronkelijke onbeschadigde staat verkeert. Meer informatie over het retourneren van producten vindt u hier.

↑ naar boven


Levering in het weekend?

Helaas levert Watercooler Gigant niet in het weekend. Wanneer u op werkdagen voor 16:00 besteld kunnen wij dit de volgende werkdag landelijk leveren. Bestellingen in het weekend worden maandag verwerkt en dinsdag geleverd.

↑ naar boven


Levert Watercooler Gigant ook in België?

Watercooler Gigant levert dagelijks landelijk in België. Wel geldt er voor België een extra leverdag, hierdoor leveren wij niet binnen 24, maar 48 uur. Tevens wordt er €20 ex. btw aan transportkosten in rekening gebracht. U zou ook kunnen overwegen om via onze Belgische webshop te bestellen WatercoolerGigant.be

↑ naar boven


Leveringstabel

Besteld voor 16.00 uur op:1e bezorging op:Indien niet thuis, 2e bezorging op:
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Maandag Dinsdag
In het weekend Dinsdag Woensdag

↑ naar boven


Vertraging

Soms kan het gebeuren dat er vertraging ontstaat tijdens de levering van uw bestelling. Dit kan komen door bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of een ongeluk op de weg.

Wanneer wij op de hoogte zijn gebracht door ons transportbedrijf over de mogelijke vertragingen van uw levering, wordt u door één van onze medewerkers zo snel mogelijk over de situatie ingelicht.

Waarschijnlijk is er de mogelijkheid dat de bestelling de eerst volgende werkdag geleverd kan worden. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal één van onze medewerkers u verder inlichten over hoe de levering op dat moment in zijn werk gaat.

Indien een product tijdelijk niet op voorraad is zal uw order bij ons binnenkomen als een pre-order. Dit houdt in dat uw bestelling niet uit voorraad leverbaar is en dat wij uw bestelling helaas niet de volgende werkdag kunnen uitleveren. U zal hierover worden ingelicht door een van onze medewerkers. Als het product weer op voorraad is wordt er contact met u opgenomen voor het inplannen van de leverafspraak.

↑ naar boven


De chauffeur heeft schade gemaakt aan mijn huis, tuin of auto!

De chauffeur neemt de verantwoordelijkheid tot 1 meter binnen uw erf. Als de pallet verder op uw erf neergezet moet worden dan neemt Watercooler Gigant en het transportbedrijf geen enkele aansprakelijkheid op zich. De volledige aansprakelijkheid is voor de klant. Wilt u toch dat de chauffeur uw bestelling binnen plaatst, dan is dit in overleg mogelijk. Echter vervalt de aansprakelijkheid van de chauffeur direct op het moment dat de bestelling het pand binnen gaat.

↑ naar boven